Huttenbouw 2021

Helaas geen Huttenbouw Numansdorp dit jaar.

Allereerst dank voor het invullen van het inventarisatieformulier. Fijn dat er gehoor is gegeven aan onze oproep.
Wij waarderen uw reactie enorm; het geeft ons, als bestuur, de inzichten waar wij naar op zoek waren.

Op basis van deze informatie, de besprekingen met Gemeente Hoeksche Waard en de opinie van onze vrijwilligers hebben wij een besluit voor de editie van dit jaar genomen. Met pijn in ons hart moeten wij u (helaas) informeren dat het Huttenbouwfestijn 2021 niet zal doorgaan. Wij vinden dit ontzettend jammer maar zien helaas voor dit jaar géén andere mogelijkheid.Huttenbouw 2018

Het besluit is genomen op basis van de impact voor de noodzakelijke (extra) organisatorische (en samenhangende financiële) uitdagingen om enerzijds te voldoen aan de RIVM maatregelen én anderzijds om (extra) vrijwilligers bereid te vinden het evenement in goede banen te leiden. Daarnaast speelden de mogelijke risico’s op verspreiding én de consequenties/impact van (eventuele) besmettingen voor het verloop van het evenement een rol. Wij menen dat deze aanpassingen de passende “frivoliteit” van het evenement té  veel in de weg staan.

Vanzelfsprekend blijven wij pogingen wagen om de komende periode evenementen te faciliteren. Wij zijn voornemens om, met inachtneming van alle maatregelen, een Avond4Daagse in de maand september te organiseren. Houdt u vooral onze facebook pagina in de gaten!

Voor nu een fijne vakantie toegewenst.