Impressie A4D 2015

Fotoalbum vrijdag 19 juni 2015: En dan is het alweer vrijdag, de laatste loopdag!

Nog even stap voor stap de kilometers wegstappen, zodat het ophalen van die welverdiende medaille steeds dichterbij komt. Complimenten voor alle lopers, het was een TOPWEEK! Geniet nog even van de laatste foto’s en we hopen jullie allemaal volgend jaar weer te zien bij de 33e editie van de Avondvierdaagse Numansdorp!

Graag bedanken wij alle vrijwilligers die iedere dag weer klaar stonden om jullie een veilige en gezellige Avondvierdaagse te bezorgen, Alerimus voor de gastvrijheid en de muzikale omlijsting, Plus Blaak voor de meerdaagse traktaties, Havana Orange voor een gezonde start op de 1e wandeldag, De Appelaar voor het appeltje voor de dorst en Muziekvereniging Wilhelmina voor een feestelijke intocht! TOT 2016

Fotoalbum donderdag 18 juni 2015: Geen 4, geen 6, geen 10, maar hééééééél veel zangeressen en 3 zangers van het koor “A Lot Of” stonden deze avond klaar om de lopers een hart onder de riem te steken. De donderdag staat garant voor een echt rondje “polderen”, heerlijk stappen door de Ambachtsheerlijkheid voor de 5 en 10 km deelnemers, mooie natuur, mooie luchten, een lekker appeltje van “De Appelaar”, wat wil een mens nog meer?? We weten wel wat “A Lot Of” nog graag zou willen ….. een aantal zangers!!  Petje af voor de rolstoelbegeleiders, zeker als er ook nog eens een lekke band gereden wordt!

Fotoalbum woensdag 17 juni 2015: Ook vanavond weer met muzikale omlijsting gestart en werden de lopers getrakteerd op een lekkere eierkoek en een flesje water van Plus Blaak. De lopers van de 10 km konden niet helemaal met droge haren de finish halen, maar ach …. als je haar maar goed zit voor de foto! Stempelen is trouwens ook een vak apart !

Fotoalbum dinsdag 16 juni 2015 : Wat een verrassing vandaag! Staat het Shantykoor Hoeksche Waard ineens in de tuin van Alerimus en bracht heerlijke meezingers ten gehore! Voor de lopers was het weer een super avond om te lopen en zo te zien aan al die vrolijke gezichten had iedereen het weer super naar de zin. Alhoewel …. ga je als poes/kater je vrouwtje achterna kom je een paar viervoeters tegen die je het liefst met huid en haar ….. vul maar in. TOT MORGEN!!

Fotoalbum maandag 15 juni 2015 : Mooie eerste dag voor 393 lopers en 52 bewoners/begeleiders van Alerimus. Sorry voor de paar deelnemers die de route van dinsdag hadden meegekregen. Zullen we dit maar als “verkenning voor de volgende dag” zien?